Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

În data de 31 martie 2021, a avut loc un atelier on-line interactiv de formare profesională, organizat de platforma EduCab România, la care au participat numeroși bibliotecari din toată țara. Evenimentul on-line „Marketingul digital de bibliotecă”, susținut de Raluca Șteblea (trainer/ formator/ strateg de comunicare în mediul digital) a abordat subiecte extrem de interesante, mai ales în contextul actual în care avântul noilor tehnologii este la cote ridicate și iar digitalizarea și comunicarea on-line sunt vedetele momentului.

În cadrul evenimentului on-line au fost puse în discuție numeroase noțiuni de Digital Marketing, un instrument valoros pe care profesioniștii din biblioteci îl pot utiliza în activitățile de promovare ale serviciilor oferite comunităților: ● relația cu utilizatorii, ● platformele de comunicare, promovare și socializare, ● branding, ● formarea și menținerea unor conexiuni între resurse și comunități, ● conectarea la resursele si energiile din comunitatea deservită, ● optimizarea organică a canalelor și platformelor de comunicare și promovare, ● elaborarea planurilor și strategiilor, ● educarea publicului, ● generare de conținut atractiv (text&visual), ● coerență, consecvență și frecvență în comunicare și promovare, ● crearea mesajelor (posts) de impact, ● creșterea gradului de conștientizare (awareness) a valorii unui brand, ● aderarea la grupuri și comunități virtuale, etc.

Leave a Reply